Lite matchbilder från första halvleken
2019-11-10 22:38
Foto Micke T
Ja matchen startade ju inte som vi planerat eller i vildaste fantasin kunnat förutse :(. Adam blir alltså skadad efter några sekunder, inget vi kunde för det blev bara ett skrik och domarna blåste av matchen direkt. Första rapporten från sjukhuset låter inte bra, troligen en avsliten hälsena och vi önskar naturligtvis Adam en snabb läkning. Spelare och ledare löser allt på bästa sätt och även redan sjuka och skadade Varnhems spelare i publiken skyndar fram och tar hand om Adam, matchen fortsätter samtidigt och flera spelare får byta positioner! FC Tina tar tag i taktpinnen och går upp till en 0-2 ledning innan Varnhem kan reducera till 1-2 genom Arnes Balic som avslutar snyggt från högerkanten. FC Tina drar på sig frisparkar och till slut är det dags för en 10 meters straff.