Härlig fredagskväll i Möbelcupens gruppspel
2019-12-06 23:49
2 lag i olika grupper, drygt 20 spelare och 13 pinnar på 6 matcher!
Laget i grupp 1 startade vi med en 1-0 seger mot Moholms SK, följde upp med en 3-1 seger mot Mariestads BK innan vi mötte FC Tibro i en ren gruppfinal där det tyvärr blev förlust men ändå klart för slutspel på söndag med 2 matcher kl. 10.00 och sen nästa match 12.20 mot ännu okänt motstånd.

Laget i grupp 3 startade med att spela 0-0 mot Laxå IF, sen slog vi Skultorps IF med 2-0 innan vi tog oss an IFK Skövde som besegrades med 4-1 och klara för slutspel som grupp segrare! På söndag spelar vi första matchen 09.20 och sen andra matchen 12.00 mot ännu okänt motstånd där också.

Strålande insatser av alla spelarna, de ryktas om förstärkningar till slutspelet och de ser vi u fram emot, kul att få möta nya lag och se att vi håller hög "futsalklass" men samtidigt måste man ju ha lite flyt i så här korta matcher.

Bra jobbat av alla inblandade, over and out Jokern mfl.