Varnhems IF har som mål att kunna erbjuda aktiviteter till alla åldrar, gammal som ung.

Föreningen har i dagsläget verksamhet inom fotboll, innebandy & bordtennis. Andra aktiviteter som ordnas av föreningen är bland annat Spökvandringen som anordnas kring Halloween samt Pilgrimsvandringen/trailen på våren.

Föreningen strävar efter att ständigt utvecklas och ser positivt på förslag till utökad verksamhet.

Varnhems IF har ambitionen att erbjuda aktiviteter för alla i Varnhem med omnejd oavsett ålder och intresse.

Våra Verksamhetsområden

Idag har förening verksamheter inom fotboll, innebandy och bordtennis

Huvudsponsorer