Medlemsavgifter 2023

Enskild     400:-

Familj      750:-

Utöver medlemsavgift ska eventuella terminsavgifter betalas. Betalas från det år man fyller 20 år. För samtliga gäller det att man även blir fakturerad sin licensavgift.

NYHET!

Vi använder sedan 2022 fler funktioner i vårt föreningssystem Sportadmin. För dig som medlem innebär det att du nu kan betala medlemsavgiften med nya digitala betalningsmetoder. Detta för att ge dig en bättre upplevelse och smidigare betalning. Dessutom innebär det kraftigt minskad manuell administration för oss som ideell förening.

En administrationsavgift mellan 9-59 kronor per betalning tillkommer för att täcka transaktionskostnaderna och de nya automatiserade funktionerna.

Detta möjliggör att vi kan frigöra många timmar från vår kassör som tidigare gått åt att manuellt hantera fakturor. Den delen sköter nu vår betalpartner Billmate åt oss. Detta gör att vi i stället kan lägga vår tid på det vi verkligen vill -att utveckla föreningen.

Vi växer som förening och detta är ett led i att få smidigare rutiner.

Medlemsavgiften skickas ut via mail med en aviseringslänk.

De betalningsmöjligheter vi erbjuder är:

• Kortbetalning
  • Fakturabetalning
  • Delbetalning (Tänk på att en delbetalning innebär att det kommer att tas en kreditupplysning.)
  • (Swishbetalning är under utveckling)

Ladda ner ”SportAdmin MedlemsApp” från AppStore eller Google Play om du inte redan har gjort det!

Har ni frågor eller funderingar kontakta:

Kassör – ekonomi@varnhemsif.se